Adres elektronicznej skrzynki podawczej: Elektroniczna Skrzynka Podawcza Sądu Rejonowego w Piszu. Aby można było złożyć wniosek do urzędu konieczne jest:
1. Posiadanie konta użytkownika na platformie ePUAP – konto jest bezpłatne http://epuap.gov.pl 2. Posiadanie bezpiecznego podpisu elektronicznego weryfikowanego przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Urzędu:
1. Przekazanie dokumentu poprzez wypełnienie formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu on-line na stronie Elektronicznego Urzędu Podawczego; 2. Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie Xades-Bes 3. Akceptowalne formaty załączników to: - DOC, RTF - XLS - CSV - TXT - GIF, TIF, BMP, JPG - PDF - ZIP 4. Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 3MB. 5. Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.
Pokaż/ukryj stopkę artykułu.Informacje o wydaniu |
---|
Autor: | Anna Antolak | Data utworzenia informacji: | 2011-09-14 08:27:28 | Osoba odpowiedzialna za treść: | Prezes Sądu Rejonowego | | | Zmieniający informację: | Bogusław Świerczewski | Data zmiany informacji: | 2017-12-21 14:10:24 | | Data upublicznienia informacji: | 2011-09-14 08:27:28 | | Ilość odsłon: | 10448 | Rejestr zmian (0) |
---|
Brak archiwalnych wersji artykułu |
|